پرسش های متداول

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است، در صورتی که کالاهای سفارش داده شده وزن و اندازه متفاوت و یا از گروه حجیم باشند، سفارش شما با چند مرسوله ثبت و پردازش میشود.

پیگیری وضعیت سفارش از طریق گزینه سفارش ها من در سایت میرحاجی شاپ امکان پذیر است. پس از پایان مهلت آماده‌سازی و ارسال محصول توسط فروشگاه ، کد رهگیری پستی در سفارش شما ثبت می‌شود. کد رهگیری پستی یک عدد ۲۴ رقمی است که از طریق آن امکان رهگیری مرسولات پستی، ممکن می‌شود.
درصورتی که سفارش با روشی غیر از پست ارسال شود نیز میتوانید از همان قسمت اطلاعات ارسال را مشاهده نموده و یا از طریق قسمت گفتگو وضعیت سفارش را از میرحاجی شاپ جویا شوید.

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و میرحاجی شاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به میرحاجی شاپ بازگردانده شود.

به طور پیش فرض خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.
ولی برای استفاده هر چه بهتر از امکانات سایت مانند پیگیری مرسوله ، پشتیبانی و… پیشنهاد می کنیم در وبسایت ثبت نام کنید.

پس از تأیید سفارش از سوی فروشگاه و تغییر وضعیت به «در حال آماده‌سازی»، فروشنده باتوجه به موعدی که پیش‌تر برای زمان آماده‌سازی آن محصول تعیین کرده است مهلت دارد تا سفارش را ارسال و اطلاعات آن از جمله کد رهگیری را ثبت نماید. در صورت تأخیر در ارسال و ثبت کد، به فروشنده اطلاع رسانی و اخطار داده میشود تا هر چه زودتر نسبت به ارسال و ثبت اطلاعات اقدام نمایند، در غیر اینصورت سفارش لغو شده و امتیاز منفی در کارنامه عملکرد فروشنده لحاظ خواهد شد.

ﻫﺰﯾﻨﻪ ﭘﺮداﺧﺘﯽ ﺳﻔﺎرش ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ اﻋﻠﺎم رﺿﺎﯾﺖ ﻧﮑﺮده‌اﯾﺪ، ﻧﺰد ما اﻣﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ و ﺑﻪ فروشنده ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮد.
ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن میرحاجی شاپ ، ﺷﻤﺎ ۳ روز ﻓﺮﺻﺖ اﻋﻠﺎم ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ و درﺧﻮاﺳﺖ مرجوعی سفارش را دارﯾﺪ.
اگر طی فرآیندی، در سیستم ثبت رضایت بصورت خودکار انجام شده بود، نگران نباشید. در صورتی که هنوز ۳ روز از زمان تحویل محصول به شما نگذشته است، می‌توانید به پشتیبانی اطلاع داده و ثبت مشکل کنید تا رضایت سیستمی لغو شود.
یعنی اگر استثنائا مشکلی پیش آمد ما پیگیری رضایت شما را تضمین می‌کنیم. مثلا:
سفارش شما سالم به دست‌تان نرسید،
چیزی که سفارش داده بودید با چیزی که به دست‌تان رسیده تطابق نداشت،
کیفیت محصول با آنچه در سایت نوشته شده تفاوت داشت،
سفارشتان دیرتر از زمانی که در فروشنده نوشته شده بود، به دست‌تان رسید،
یا هر مشکل دیگری که باعث شد از خریدتان رضایت نداشته باشید.
اگر ثبت رضایت به اشتباه انجام دادید و از محصول ناراضی هستید ۲۴ ساعت فرصت دارید با همکاران پشتیبانی جهت لغو ثبت رضایت خود اقدام کنید.

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

۰۹۰۳۸۱۹۸۷۸۶ ویا ۰۹۳۶۶۷۹۳۵۷۷

جواب سوال شما در لیست بالا نبود ؟

از طریق تماس با پشتیبانی ما می توانید جواب سوالتان را بگیرید.

شماره پشتیبانی ۰۹۰۳۸۱۹۸۷۸۶